Altres notícies

Notícies del Grup

Utilitzant temes molts propers, fem divulgació de la ciència entre els més joves

Divulgació científica

Impartim una conferencia de divulgació científica, a alumnes de la ESO, a Tenerife

L'investigador del nostre grup, Daniel Schorn García, va impartir al CEIP Sant Tomàs d'Aquino (La Orotava, Tenerife) la xerrada "La ciència dels aliments" per als alumnes dels grups mixts de 3r-4t i 5è-6è . En aquesta xerrada van tractar l'etiquetatge dels aliments, els sabors, les aromes i les diferències. A més, van poder fer esferificacions de mànec que l'alumnat va poder provar. Tot això per apropar la química en un àmbit com és l'alimentari des d'edats primerenques. A més, el van convidar a participar a la ràdio escolar on va ser entrevistat pels alumnes i les alumnes del grup mixt de 3r-4t.

El investigador del nuestro grupo, Daniel Schorn García, impartió en el CEIP Santo Tomás de Aquino (La Orotava, Tenerife) la charla "La ciencia de los alimentos" para los alumnos y alumnas de los grupos mixtos de 3º-4º y 5º-6º. En esta charla trataron el etiquetado de los alimentos, los sabores, los aromas y sus diferencias. Además, pudieron llevar a cabo esferificaciones de mango que el alumnado pudo probar. Todo ello para acercar la química en un ámbito como es el alimentario desde edades tempranas. Además, lo invitaron a participar en la radio escolar donde fue entrevistado por los alumnos y las alumnas del grupo mixto de 3º-4º.

The researcher from our group, Daniel Schorn García, gave the talk "The science of food" at the CEIP Santo Tomás de Aquino (La Orotava, Tenerife) for the students of the mixed groups of 3rd-4th and 5th-6th . In this talk they discussed food labeling, flavors, aromas and their differences. In addition, they were able to carry out mango spherifications that the students could try. All this to bring chemistry closer to an area such as food from an early age. In addition, they invited him to participate in the school radio where he was interviewed by the students of the mixed 3rd-4th grade group.

Etiquetes: divulgacio química