Altres notícies

Notícies del Grup

Difusió de la recerca del Grup: Participació del Grup a la Jornada sobre Tecnologia i gastronomia per desenvolupar aliments rics en fibra i baix índex glucèmic

JORNADA: TECNOLOGÍA Y GASTRONOMÍA PARA DESARROLLAR ALIMENTOS RICOS EN FIBRA Y BAJO ÍNDICE GLUCÉMICO

El 6 de novembre  el Grup de recerca presenta els resultats obtinguts dins del projecte AllFruit4All en aquestes jornades organitzades per l'Instituto Tecnológico Agrario de Castilla y León (ITACyL).

El cicle de jornades 'Alimentos i Salut' organitzat aquest any 2023 per Itacyl, amb la col·laboració de l'Escola Internacional de Cuina de Valladolid, arriba a la fi aquest proper 9 de novembre amb la celebració de la darrera sessió, en què s'abordarà la tecnologia per al desenvolupament d’aliments més rics en fibra, per la rellevància daquest component en la nutrició i en la salut.

La fibra ha mostrat un component essencial de la dieta per a un estat òptim de salut. El seu consum es troba molt per sota de les recomanacions, per la qual cosa és molt important promoure'l. En aquesta jornada s´abordarà com l´ús de subproductes pot ser una oportunitat d´enriquir de manera natural els aliments i com la tecnologia és fonamental per poder obtenir productes rics en fibra.

El 6 de noviembre el Grupo de investigación presenta los resultados obtenidos dentro del proyecto AllFruit4All en estas jornadas organizadas por el Instituto Tecnológico Agrario de Castilla y León (ITACyL).

El ciclo de jornadas 'Alimentos y Salud' organizado este año 2023 por Itacyl, con la colaboración de la Escuela Internacional de Cocina de Valladolid, llega a su fin este próximo 9 de noviembre con la celebración de la última sesión, en la que se abordará la tecnología para el desarrollo de alimentos más ricos en fibra, por la relevancia de este componente en la nutrición y en la salud.

La fibra mostró un componente esencial de la dieta para un estado óptimo de salud. Su consumo está muy por debajo de las recomendaciones, por lo que es muy importante promoverlo. En esta jornada se abordará cómo el uso de subproductos puede ser una oportunidad de enriquecer de forma natural los alimentos y cómo la tecnología es fundamental para poder obtener productos ricos en fibra.

On November 6, the Research Group presents the results obtained within the AllFruit4All project in these conferences organized by the Agrarian Technological Institute of Castilla y León (ITACyL).

The cycle of 'Food and Health' conferences organized this year 2023 by Itacyl, with the collaboration of the International Cooking School of Valladolid, comes to an end this coming November 9 with the celebration of the last session, which will address the technology for the development of foods richer in fiber, due to the relevance of this component in nutrition and health.

Fiber showed an essential component of the diet for optimal health. Its consumption is well below the recommendations, so it is very important to promote it. This session will address how the use of by-products can be an opportunity to naturally enrich foods and how technology is essential to obtain fiber-rich products.

Elements relacionats

Pujar